reklama

Musím sa veľa učiť mamička, veľa učiť...

...a najmä si zopakovať matematiku či fyziku, že keď ide auto z bodu A do bodu B rýchlosťou..., ekonómiu o hospodárnosti výroby a obchodných vzťahoch...,ale najmä musím uveriť, že Slovensko nie je smetisko Európy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
...včera to bolo ešte v Nemecku
...včera to bolo ešte v Nemecku 

Tá matematika sa mi zíde k tomu, aby som si vyrátal ako rýchlo musí ísť kamion zo severu Nemecka, keď vyrazil včera ráno a už dnes ráno mal tovar na strednom Slovensku.Tá ekonómia o hospodárnosti výroby(môj terminus technicus) zasa k tomu, aby som si vyrátal aké náklady vo výrobe, napr. poplastovaných káblov sú v medziach rentability, aby som vyrábal toľko, koľko mi zákazník odoberie a mám zakontrahovaných a najmä nevyrábal na sklad a neprerábal.Tie obchodné vzťahy zasa k tomu, aby som vedel čo všetko si možno dovoliť pri obchodovaní cez polovicu Európy a aké ťahanice ma trebárs čakajú ak bude môj tovar nekvalitný a zákazník sa rozhodne ho reklamovať.Ale úplne najviac si musím stále opakovať, že Slovensko nie je smetisko Európy a že ten kamion išiel rovno na slovenské smetisko preto, že odberateľ sa až na jeho polceste rozhodol, že tovar mu nevyhovuje a úplne stačí, ak za tovar už raz zaplatil a predsa nebude platiť aj jeho cestu späť výrobcovi.A pretože je to odberateľ nanajvýš seriózny, čo by sa naťahoval s dákymi reklamáciami, veď to je len strata času a ten sú predsa peniaze. A tak poslal milého šoféra rovno na to smetisko, nech to tam všetko vykydne...

Miroslav Mojzeš

Miroslav Mojzeš

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ako technik strážim plnenie aj tých najbláznivejších predstáv konštruktéra, ako bežný človek prejavy súdnosti vôkol seba. Zoznam autorových rubrík:  Aj toto bolo...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu