Pomsta "čecháčkom" na spôsob CeWe-Fotolab

Autor: Miroslav Mojzeš | 1.5.2011 o 14:55 | Karma článku: 13,46 | Prečítané:  2909x

V telefone sa ozval neznámy hlas česky hovoriaceho muža:"Promiňte mi, že vás obtěžuji, ale  já už opravdu nevím na koho se na Slovensku obrátit. Vaše číslo mám od jednoho známého", vysvetľoval.

cewe.jpgTento pán z Česka, volajme ho Studnický, sa na svojej služobnej ceste v Lučenci zahľadel v tamojšom CeWe-Fotolabe do kvalitného, hoci nie práve lacného fotoaparátu. A aby jeho rozhodovanie bolo jednoduchšie ponúkla mu k nemu pani predavačka kupón na bezplatné vyhotovenie fotoknihy v cene tak okolo 40,-€. No, nekúpte to!

Zrejme radosť z vytúženého darčeka a navyše ten kupón s ponukou na bezplatnú fotoknihu, otupili jeho ostražitosť pred záludnosťami slovenského podnikania vo veľkom. Preto nechcel veriť tomu, že ako majiteľovi bezplatného kupónu mu objednávkový formulár na stránke CeWe-fotosvet neponúka inú možnosť zadania svojej adresy, ako len na Slovensko. Považoval to za administratívnu chybičku formulára a tak predsa len zadal svoju českú adresu.

A to si nemal dovoliť!

Vzápätí dostal odpoveď, že jeho objednávka nebude dodaná na ním zadanú adresu, z toho dôvodu,  že zvolil dodanie do Českej republiky a ONI TÚTO SLUŽBU NEPONÚKAJÚ, čo si vraj mohol všimnúť aj pri zadávaní dodacej adresy. A preto nech sa láskavo unúva zadať slovenskú adresu, kam si želá zásielku poslať.

Ale on si vôbec neželá poslať zásielku na nijakú slovenskú adresu. Veď aj na akú??? Nikoho tu osobne nepozná, kto by zaň zaplatil poštovné a ešte mu to aj posielal ďalej do Česka. Ich argument ho odzbrojil a šokoval a veru stojí za citáciu:"...predpokladáme, že máte rodinu alebo priateľov na Slovensku, keď ste objednávali produkt u nás s kupónom zdarma fotoknihy. Zákazku by sme Vám mohli poslať niekomu na Slovensku a oni by Vám ju poslali ďalej do Českej republiky". Pôvabné riešenie, však?

V beznádeji sa nechal ukecať a pokúšal sa nájsť niekoho na Slovensku. Keď sa mu napokon cez troch známych podarilo na Slovensku nájsť kontakt, tak žiaľ zásielka prišla k tomuto adresátovi skôr ako informácia, že má niečo dostať a ten ju preto z nevedomosti odmietol.

A pán Studnický bol zasa tam, kde predtým. Nepomohlo ani sľubovanie, že uhradí všetky náklady spojené s odoslaním na jeho českú adresu. Nepomohli ani prosby, ani vyhrážky, všetko istila čarovná formulka "Túto službu neponúkame!" Až nakoniec sa šidlo vykľulo z vreca:"...môžeme ešte urobiť výnimku a to tak, že nám uhradíte výšku Vašej zákazky na náš účet a potom Vám odošleme Vašu zákazku na Vašu českú adresu." A je to! O prachy sa jedná až v prvom rade! Odrazu teda túto službu vedia ponúknuť!? Len nech od nich nežiada to, čo mu neprozreteľne sľúbili.

V tejto fáze tohto nechutného sporu, ma pán Studnický požiadal o pomoc. Mojim prvým krokom bol rozhovor s pracovníčkou zákazníckeho centra, s ktorou on dovtedy komunikoval.  A veru, že nepreháňal. Už viem, čo všetko sa u nich nedá. Ale neviem prečo...

Podľa ich logiky majú teda na bezplatný kupón nárok iba slovenskí zákazníci, čo je diskriminácia na základe štátnej príslušnosti ako vyšitá. To, že sme v akejsi únii by im už niekto mal pošepkať. Viem, že za málo peňazí málo muziky, však je to zadarmo. Lenže zadarmo je to z ICH podnetu a bola to ICH snaha získať zákazníka a jeho dôveru k nim. Prečo ho teda trestajú vynucovaním si kontaktu v krajine, kde nikoho nepozná? Nuž preto, lebo ho už nepotrebujú.

Rozhovor s touto pani (meno zámerne neuvádzam) sme ukončili zadaním slovenského kontaktu a jej konštatovaním, že je ale možné, že táto zákazka už bola skartovaná, nakoľko bolo odmietnuté jej prevzatie, hoci vnútené neznámej osobe. A až toto preverí zavolá mi...

...ako správne tušíte skartované to už medzičasom bolo.  Urobia však láskavý ústupok a umožnia mu s využitím ďaľšieho bezplatného kupónu objednať si svoju fotoknihu u nich opäť. ALE! Iba ak zadá adresu niekoho na Slovensku. Na moju otázku či by si ona musela hľadať kontakt na niekoho v Amerike, keby jej tam ponúkli ako turistke takýto bonus aj keby bola ochotná uhradiť im poštovné, som dostal odpoveď, že sa nebavíme o nej. Tiež elegantná odpoveď.

Na moje opakované otázky, čo tejto firme bráni poslať balíček opäť len na českú adresu, dostával som opakovane odpovede, že to ich  Všemohúci a Nepreskočiteľný Systém im nedovolí, ani len tak obyčajne ľudsky, poskytnúť takúto službu. Tušiť sa za tým dá nemeckým Big-bratom nariadený zákaz konkurencie českému CeWe-bratovi.

A ten im nedovolí ani len odniesť na poštu balíček a celkom rovnako ako na Slovensko NA DOBIERKU za    dajaké 3.-€, úplne TAK ISTO NA DOBIERKU len vypísaním iného tlačiva CEZ TÚ ISTÚ poštu za 8,20.-€ ho odoslať spokojnému zákazníkovi na jeho českú adresu. Takto by táto firma, ktorej tak leží na srdci spokojnosť zákazníkov, neprišla o jediný cent a najmä nestratila by glanc. Tváriť sa, že zákazník si tú "bezplatnú" fotoknihu nepredplatil už kúpou drahého fotoaparátu, by mohol iba pokrytec.

A že ODNIESŤ balíček na poštu?! Oni, veľkoproducenti majú predsa dajakú úroveň, pod ktorú nemôžu. Čo keby to ešte tento rok od nich vyžadoval niekto iný?

Napokon sa šikanovaný zákazník fotoknihy sprostredkovane dočkal, dokonca zadarmo, ale ospravedlnenia ani náhodou. Veď oni ani takúto službu neposkytujú.

Ale asi im tá hanba zo to stojí...

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

NDS priklepla Doprastavu zákazku bez súťaže, postaví privádzač do Žiliny

Združenie k výstavbe úseku diaľnice D1 Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka za 427,2 milióna eur si pribalí aj zákazku za 23,5 milióna.

EKONOMIKA

Firmy nutne potrebujú ľudí, z Ukrajiny im ich vláda dovoliť nechce

Richter hovoril o možnosti vpustiť na náš pracovný trh ľudí z tretích krajín.

EKONOMIKA

Právnici, ktorí radili pri predaji Eurovey a príchode Číňanov

Právnické firmy ukázali top obchody, pri ktorých radili.


Už ste čítali?